Thursday 1 December 2011

KEDIAMANKU SEBAGAI MAHASISWA

alhamdulillah....


tinggal kat kolej kediaman universiti ney agk best la....
rumah die cam apartment....
1 rumah de 3 bilik...so de 6 org...
ade 4 malay and 2 indian....
saya duk bilik no 3....
bilik no 3 ney agk kecik kalau nk dibandingkan dengan bilik 1 dan 2....
huhu....but its okie...x kesa pun...
tp part yg paling best sekali....2 org housemate same kos lak ngan saya...
hepy sangat2...

name drg salwa dan iera....
drg ney duk berdua so x sebilik la ngan saya...
saya seblik ngan dak kos bahasa arab....wani name die...
so memang die expert la lam bahase arab...
 baik budaknye tp perangai gile2 cam saya gak...haha...
next... yg 2 housemate indian tue name drg anita dan rajesh....
drg amik kos bahase tamil...kdg teringin nk bljar bahase tamil...hihi...
terbelit2 lidah kang...haha...^^
so boleh dikatakan kitorang ney satu malaysia la kan...haha




 ini dia roomate saya...
walaupun baru kenal...
saya sayang korang semua taww....^^
cute kan drg.... ngee ~~





No comments:

Post a Comment