Thursday 1 December 2011

BEST KE JADI MAHASISWA???

assalamualaikum....


anyeong....name saya isma.....
PANGGIL JE ISMA...senang kan...
pada tanggal 7 september 2011....
saya mendaftar sbg peljar kos pendidikan geografi di sebuah universiti....
sejak masuk uni ney....
tetiba je rase nk wat blog...hihi
memandang kan saya ney student geografi...
maka, blog saya diberi nama Evergreen Gurlz....
hijau2 gtu...
walaupun x bape nk hijau blog die...haha
so lam blog ney aq akan meng'upload' perkara berkaitan geografi....
plus, saya akan tulis gak ape2 je yg menarik dan ape yg saya rase...
klau tulis sal geografi je mesti boring kan....
blog saya suke hati saya la kan...hehe....
anyway....
BEST KE JADI MAHASISWA ney....??
ntah la...haha...
'i love subjek geografi'....itula yg ade lam hati aq b4 masuk uni....
 tp bila da msuk uni n kuliah  bermule....huhu...
rupenye geografi bukan sebarang subjek...
plus, lifestyle in universiti sangat berbeza klau nk compare ngan mase sek dlu....
sek lain...uni lain...hmmm...
kt cni kite kena la pandai survive kan....
walau betape susah sekali pun i'll try d best and never give up....
isma!!! chaiyookk!!!
p s : ade satu ag nk ckp......
saya ney KPOP luver..... 
hello kpopers!!!!
and i'm proud to be E.L.F !!!!!
 






1 comment: